Okos Telefonközpont!

Az Ön alközpontja

Mielőtt elmondjuk hogy segíti egy cég fejlődését az OKOS Telefonközpont, felejtse el azt amit a telefonközpontokról eddig gondolt. Az új Okos telefonközpontok hatékonyan és észrevétlenül szolgálják a céget. A hívások mindig az illetékes kollégához kerülnek az akárhol is tartózkodik. Az OKOS Telefonközpontok internet alapúak, ezért csak előnyeik vannak.

Hogyan működik az

OKOS Telefonközpont?

Az OKOS telefonközpont internet alapú szolgáltatás így kényelmes és biztonságos. A beépített új funkcióknak köszönhetően garantált versenyelőnyt biztosít konkurenciájával szemben. Az Okos IP-Telefonközpont legnagyobb előnye, hogy a szolgáltatásai sosem avulnak el és szinte bármilyen egyedi kérését meg tudjuk valósítani.

 

Hasznos lenne cégedben egy OKOS Telefonközpont? Vedd fel velünk a kapcsolatot most.

MIÉRT VÁLASSZ MINKET?

Milyen egy OKOS Telefonközpont?

Az Okos Telefonközponthoz nincs szükség technikai beruházásra. Nem kell új munkatársat felvenni vagy betanítani. Ellenben garantált, az egyszerűbb és olcsóbb telefonálás úgy, hogy közben rengeteg kényelmi szolgáltatás is használhatóvá válik. A hívások olcsóbbak lesznek vagy akár ingyenesek is. Az alközpont és a hívások bárhonnan és bármikor kezelhetőek a beépített IP-Portál segítségével Online! Az OKOS IP-Telefonközpontnak csak előnyei vannak egy hagyományos telefonközponttal szemben.

Miért jó Önnek az OKOS Telefonközpont?

A mi OKOS Telefonrendszerünk alkalmas arra, hogy teljes körűen
kiszolgálja a meglévő telefonálási szokásokat és minden új vagy várható telekommunikációs igényt olcsóbban, mint eddig.

Az Okos Alközponttal nem csak olcsóbb telefonálni, hanem  munkaidőt és így akár a munka erőt is csökkentheti (például  kevesebb recepciós szükséges).  Ami ennél is fontosabb, hogy többet nincs egyetlen elmulasztott hívás sem. A beépített Tele CRM-nek köszönhetően a hívásokhoz SMS-ekhez megjegyzéseket, információkat, státuszt, felelőst lehet kapcsolni. A saját fejlesztésű IP-Portállal a térben, időben máshol dolgozó unkatársak (pl key account menedzserek, ügynökök, raktárosok) egyetlen, közös rendszerben látnak mindent. A cégvezető, vagy a kijelölt felelős minden bejövő, kimenő hívást és információt lát és kezelhet. Emiatt könnyen optimalizálhatóak a feladatok, ellenőrizhetők a munkatársak és a projektek.

KInek jó az Okos központ?

Mekkora cégeknek ajánljuk?

Kis-Közép vállaltoknak
A Kisvállalati Okos telefonközpontunkat a mikro, kis és közepes méretű cégekenek hoztuk létre függetlenül attól, hogy induló vállalkozásról vagy akár már működő Call Centerről van szó. Okos IP Telefonközpontunkat minden cégnek ajánljuk pár főtől akár 250-300 főig. Gondosan válogattuk össze a modulokat és készítettük el a keretrendszerét úgy, hogy biztosan minden igényt kiszolgáljon és emellett garantáltan megfizethető legyen. Kérjen ajánlatot próbáljon ki minket kockázatmentesen (mindenre 30 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!) biztosan nem fog csalódni!
Nagyvállalatoknak
Nagyvállalatoknál a legfontosabb általában a rendszerintegráció. Ezt speciális modulokkal és a rendkívül könnyű és gyors bővíthetőséggel és fejleszthetőséggel biztosítjuk. Alközpontkukkal garantáltan biztosítani tudjuk, hogy minden szervezeti egység a neki megfelelő szolgáltatást megkapja. A nagyvállalati OKOS telefonközpontunk minden igényt kielégít, így a különböző szervezeti egységek biztosan hatékonyan tudnak majd egymással kommunikálni. A nagyvállalati alközpontunk minden olyan fontos funkciót és szolgáltatást tartalmaz mint a hívások visszakereshetősége, ellenőrizhetősége és a telefonköltségek kontrollálhatósága.
Szakirányú cégeknek
Számtalan esetben találkoztunk speciális tevékenységi körű céggel, ahol ehhez a telefonközpontunknak is igazodnia kellett. Itt említhetnénk a Call Centereket, de ilyen lehet egy szálloda egy élelmiszer bolt, ide tartoznak a szállítmányozási vállalkozások vagy akár egy nagyobb FMCG cég. Nagy tapasztalatunk mellett már számtalan előre elkészített modullal és funkcióval rendelkezünk, mellyel ezeket a különleges igényeket azonnal ki tudjuk szolgálni. Előfordult már természetesen, hogy olyan igényel találkoztunk ami ne volt előre elkészítve. Számunkra ez se okoz problémát hiszen a különlegesen kialakított keretrendszerünkben szó szerint akár napok alatt el tudunk készíteni új modulokat és funkciókat, valamint meg tudunk felelni minden új igénynek..
Hogy segíti az Okos telefonközpont a vevőszerzést?

ESETTANULMÁNY

Az egyik ügyfelünk (egy fogászati rendelő) OKOS telefonközpontjára akkor érkezett egy bejövő hívás, amikor mindkét recepciós foglalt volt. Soha senki nem tudott volna a hívásról, ha nincs OKOS Telefonközpont, mely jelezte a recepciósnak a nem fogadott hívást. Természetesen visszahívták az ügyfelet, akinek mint kiderült SOS ambuláns kezelésre volt szüksége. A visszahívás miatt nem történt ügyfélvesztés sőt, az ügyfél elégedettsége kimagaslóan magas volt, hiszen „törődtek vele, visszahívták” azok után, hogy ő már letett erről.

Szintén ennél az ügyfelünknél történt meg, hogy helyettesítő kollégát kellet a recepcióra beállítani aki nem tudta kezelni a bonyolult fogorvosi foglaláskezelői rendszert. Ennek megtanítására nem volt sem idő sem lehetőség. Az Okos alközpontunk saját fejlesztetésű IP-Portál használatát azonban percek alatt el lehet sajátítani, így végül az ebbe beépített Tele CRM segítségével irányították ideiglenesen a telefonhívás alapján beérkező pácienseket az orvosokhoz. Alközpontunk segítségével sikerült probléma mentesen átvészelni ezt a kritikus időszakot.

Rólunk és az Okos központról mondták

ÜGYFELEINK VÉLEMÉNYE

Csak régi alközpontunkat akartuk lecserélni. Az új IP telefonközpont mellett a beépített IP Portál felülettel olyan eszközt kaptunk ami biztosítja hogy nincs több elvesztett ügyfelünk!

Békési László
Webdizajn.hu

Szerkesztőségünkben különessen fontos a hívások kezelése és irányítása. Mikor megoldást kerestünk nem is gondoltuk, hogy létezik számunkra tökéletes megoldás, ami a beépített Tele CRM rendszer volt.

Jónás Rita
Otthon 24

Tevékenységünk nagyszámú bejövő hívást és érdeklődőt generál. Az automatikus híváskezelő rendszer tökéletesen vizsgázott. Megállta a helyét az állítás, nincs több elvesztett hívásunk – ügyfelünk!

Lászlófalvy András
irat.hu
Friss

Híreink

Csatlakozz 657 elégedett ügyfelünkhöz. aki sikeres üzletet épít IP-Telefonközpont szolgáltatásunkkal, az Okos Telefonközpont és IP Portál segítségével.

Mindenre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! A csatlakozás kockázatmentes!