Okos Telefonközpont!

Mielőtt elmondjuk, hogy segíti egy cég fejlődését az OKOS Telefonközpont, felejtse el azt amit a telefonközpontokról eddig gondolt. Az új Okos telefonközpontok hatékonyan és észrevétlenül szolgálják a céget. A hívások mindig az illetékes kollégához kerülnek, az akárhol is tartózkodik. Az OKOS Telefonközpontok internet alapúak, ezért csak előnyeik vannak.

Hogyan működik az

Okos Telefonközpont?


Az OKOS telefonközpont felhő alapú internetes szolgáltatás, így gyorsan és egyszerűen beüzemelhető. A beépített fejlett funkcióknak köszönhetően garantált versenyelőnyt biztosít a konkurenciájával szemben. Az Okos IP-Telefonközpont legnagyobb előnye, hogy a szolgáltatásai folyamatosan fejlődnek és tetszés szerint személyre szabhatóak.

Hasznos lenne a cégének egy Okos Telefonközpont?
Vegye fel velünk a kapcsolatot most!
Vezető okos alközpont

Milyen egy Okos Telefonközpont?


Az Okos Telefonközponthoz nincs szükség technikai beruházásra. Nem kell új munkatársat felvenni vagy betanítani. Garantált az egyszerűbb és olcsóbb telefonálás úgy, hogy közben rengeteg kényelmi szolgáltatás is elérhetővé válik. A hívások olcsóbbak lesznek vagy akár ingyenesek is. A telefonközpont és a hívások bárhonnan és bármikor kezelhetőek a beépített IP-Portál segítségével Online! Az OKOS IP-Telefonközpontnak számtalan előnye van a hagyományos telefonközponttal szemben.

Hasznos lenne a cégednek egy Okos Telefonközpont?
Vegye fel velünk a kapcsolatot most!

Miért jó cégének az okos telefonközpont?

A mi OKOS Telefonközpont rendszerünk alkalmas arra, hogy teljes körűen kiszolgálja a meglévő telefonálási szokásokat, valamint minden új vagy várható telekommunikációs igényt olcsóbban, mint eddig.

Az Okos Alközponttal nem csak olcsóbb telefonálni, hanem munkaidőt és így akár a munkaerőt is csökkentheti (például kevesebb recepciós szükséges). Ami ennél is fontosabb, hogy többet nincs egyetlen elmulasztott hívás sem. A beépített Tele CRM-nek köszönhetően a hívásokhoz, SMS-ekhez megjegyzéseket, információkat, státuszt, felelőst lehet kapcsolni. A saját fejlesztésű IP-Portállal a térben, időben máshol dolgozó munkatársak (pl key account menedzserek, ügynökök, raktárosok) egyetlen, közös rendszerben látnak mindent. A cégvezető, vagy a kijelölt felelős minden bejövő, kimenő hívást és információt lát és kezelhet. Emiatt könnyen optimalizálhatóak a feladatok, ellenőrizhetők a munkatársak és a projektek.

Hasznos lenne a cégének egy Okos Telefonközpont?
Vegye fel velünk a kapcsolatot most!
Kinek jó az Okos Alközpont?

Mekkora cégnek ajánljuk?


Az Okos alközpont  valójában nem cég méret függő. Azoknak ajánljuk, akik megszüntetnék a telekommunikációs problémáikat.

Kis-közép vállalatoknak

A Kisvállalati Okos telefonközpontunkat a mikro, kis és közepes méretű cégekenek hoztuk létre függetlenül attól, hogy induló vállalkozásról vagy akár már működő Call Centerről van szó. Okos IP Telefonközpontunkat minden cégnek ajánljuk pár főtől akár 250-300 főig. Gondosan válogattuk össze a modulokat és készítettük el a keretrendszerét úgy, hogy biztosan minden igényt kiszolgáljon és emellett garantáltan megfizethető legyen. Kérjen ajánlatot, próbáljon ki minket kockázatmentesen (mindenre 30 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!) biztosan nem fog csalódni!

Nagyvállaltoknak

Nagyvállalatoknál a legfontosabb általában a rendszerintegráció. Ezt speciális modulokkal és a rendkívül könnyű és gyors bővíthetőséggel és fejleszthetőséggel biztosítjuk. Alközpontkukkal garantáltan biztosítani tudjuk, hogy minden szervezeti egység a neki megfelelő szolgáltatást megkapja. A nagyvállalati OKOS telefonközpontunk minden igényt kielégít, így a különböző szervezeti egységek biztosan hatékonyan tudnak majd egymással kommunikálni. A nagyvállalati alközpontunk minden olyan fontos funkciót és szolgáltatást tartalmaz mint a hívások visszakereshetősége, ellenőrizhetősége és a telefonköltségek kontrollálhatósága.

Szakirányú cégeknek

Számtalan esetben találkoztunk speciális tevékenységi körű céggel, ahol ehhez a telefonközpontunknak is igazodnia kellett. Itt említhetnénk a Call Centereket, de ilyen lehet egy szálloda egy élelmiszer bolt, ide tartoznak a szállítmányozási vállalkozások vagy akár egy nagyobb FMCG cég. Nagy tapasztalatunk mellett már számtalan előre elkészített modullal és funkcióval rendelkezünk, mellyel ezeket a különleges igényeket azonnal ki tudjuk szolgálni. Előfordult már természetesen, hogy olyan igénnyel találkoztunk, ami nem volt előre elkészítve. Számunkra ez se okoz problémát, hiszen a különlegesen kialakított keretrendszerünkben szó szerint akár napok alatt el tudunk készíteni új modulokat és funkciókat, valamint meg tudunk felelni minden új igénynek.

Vezető okos alközpontIP Alközpont előnyök
Hogy segítheti az Okos Telefonközpont a vevőszerzést?

Esettanulmány

Az egyik ügyfelünk (egy fogászati rendelő) OKOS telefonközpontjára akkor érkezett egy bejövő hívás, amikor mindkét recepciós foglalt volt. Soha senki nem tudott volna a hívásról, ha nincs OKOS Telefonközpont, mely jelezte a recepciósnak a nem fogadott hívást. Természetesen visszahívták az ügyfelet, akinek mint kiderült SOS ambuláns kezelésre volt szüksége. A visszahívás miatt nem történt ügyfélvesztés sőt, az ügyfél elégedettsége kimagaslóan magas volt, hiszen „törődtek vele, visszahívták” azok után, hogy ő már letett erről.

Szintén ennél az ügyfelünknél történt meg, hogy helyettesítő kollégát kellett a recepcióra beállítani, aki nem tudta kezelni a bonyolult fogorvosi foglaláskezelői rendszert. Ennek megtanítására nem volt sem idő, sem lehetőség. Az Okos alközpontunk saját fejlesztésű IP-Portál használatát azonban percek alatt el lehet sajátítani, így végül az ebbe beépített Tele CRM segítségével irányították ideiglenesen a telefonhívás alapján beérkező pácienseket az orvosokhoz. Alközpontunk segítségével sikerült problémamentesen átvészelni ezt a kritikus időszakot.

Több vevőt szeretnék
Okos telefonközpont

Ügyfeleink véleménye


Munkánk és szolgáltatásink eredményességét ügyfeleink elégedettségével mérjük. Csatlakozzon elégedett partnereink közé.

Jónás Rita
Otthon 24 - Lakberendezési, Otthon és stílusmagazin
Főszerkesztő
Szerkesztőségünkben különessen fontos a hívások kezelése és irányítása. Mikor megoldást kerestünk nem is gondoltuk, hogy létezik számunkra tökéletes megoldás, ami a beépített Tele CRM rendszer volt.
Lászlófalvy András
irat.hu
Vezető tanácsadó
Tevékenységünk nagyszámú bejövő hívást és érdeklődőt generál. Az automatikus híváskezelő rendszer tökéletesen vizsgázott. Megállta a helyét az állítás, nincs több elvesztett hívásunk – ügyfelünk!
Békési László
WebDizajn.hu
Ügyvezető

Csak régi alközpontunkat akartuk lecserélni. Az új IP telefonközpont mellett a beépített IP Portál felülettel olyan eszközt kaptunk ami biztosítja hogy nincs több elvesztett ügyfelünk!

Csatlakozzon 687 elégedett ügyfelünkhöz. akik sikeres üzletet építenek az IP-Telefonközpont szolgáltatásunkkal, az Okos Telefonközpont és IP Portál segítségével.

Mindenre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! A csatlakozás kockázatmentes!

Csatlakozom az elégedett ügyfelekhez
Okos Telefonközpont

Ip Telekom számokban

789

Egyedi modul

657

Elégedett ügyfél

7844

Kapcsolat mellék

114

Szoftver integráció

15 éve  szolgáljuk ki céges partnereink teljes körű telekommunikációs igényeit a lehető legnagyobb szakmaisággal.

magic-wandcloud-checkheartstarfile-addpower-switchrocketcrossmenuarrow-downlayers