Okos Telefonközpont!
Az Ön alközpontja
Hogyan működik az
OKOS Telefonközpont?
Az OKOS telefonközpont felhő alapú internetes szolgáltatás így gyorsan, egyszerűen beüzemelhető. A beépített fejlett funkcióknak köszönhetően garantált versenyelőnyt biztosít konkurenciájával szemben. Az Okos IP-Telefonközpont legnagyobb előnye, hogy a szolgáltatásai folyamatosan fejlődnek és tetszés szerint személyre szabhatóak.
Hasznos lenne cégedben egy OKOS Telefonközpont? Vedd fel velünk a kapcsolatot most.
MIÉRT VÁLASSZ MINKET?
Milyen egy OKOS Telefonközpont?
Miért jó a cégednek az OKOS Telefonközpont?
A mi OKOS Telefonrendszerünk alkalmas arra, hogy teljes körűen
kiszolgálja a meglévő telefonálási szokásokat és minden új vagy várható telekommunikációs igényt olcsóbban, mint eddig.
Az Okos Alközponttal nem csak olcsóbb telefonálni, hanem munkaidőt és így akár a munka erőt is csökkentheti (például kevesebb recepciós szükséges). Ami ennél is fontosabb, hogy többet nincs egyetlen elmulasztott hívás sem. A beépített Tele CRM-nek köszönhetően a hívásokhoz SMS-ekhez megjegyzéseket, információkat, státuszt, felelőst lehet kapcsolni. A saját fejlesztésű IP-Portállal a térben, időben máshol dolgozó munkatársak (pl key account menedzserek, ügynökök, raktárosok) egyetlen, közös rendszerben látnak mindent. A cégvezető, vagy a kijelölt felelős minden bejövő, kimenő hívást és információt lát és kezelhet. Emiatt könnyen optimalizálhatóak a feladatok, ellenőrizhetők a munkatársak és a projektek.
KInek jó az Okos központ?
Mekkora cégeknek ajánljuk?
Hogy segíti az Okos telefonközpont a vevőszerzést?
ESETTANULMÁNY
Az egyik ügyfelünk (egy fogászati rendelő) OKOS telefonközpontjára akkor érkezett egy bejövő hívás, amikor mindkét recepciós foglalt volt. Soha senki nem tudott volna a hívásról, ha nincs OKOS Telefonközpont, mely jelezte a recepciósnak a nem fogadott hívást. Természetesen visszahívták az ügyfelet, akinek mint kiderült SOS ambuláns kezelésre volt szüksége. A visszahívás miatt nem történt ügyfélvesztés sőt, az ügyfél elégedettsége kimagaslóan magas volt, hiszen „törődtek vele, visszahívták” azok után, hogy ő már letett erről.
Szintén ennél az ügyfelünknél történt meg, hogy helyettesítő kollégát kellet a recepcióra beállítani aki nem tudta kezelni a bonyolult fogorvosi foglaláskezelői rendszert. Ennek megtanítására nem volt sem idő sem lehetőség. Az Okos alközpontunk saját fejlesztetésű IP-Portál használatát azonban percek alatt el lehet sajátítani, így végül az ebbe beépített Tele CRM segítségével irányították ideiglenesen a telefonhívás alapján beérkező pácienseket az orvosokhoz. Alközpontunk segítségével sikerült probléma mentesen átvészelni ezt a kritikus időszakot.
Rólunk és az Okos központról mondták
ÜGYFELEINK VÉLEMÉNYE
Csak régi alközpontunkat akartuk lecserélni. Az új IP telefonközpont mellett a beépített IP Portál felülettel olyan eszközt kaptunk ami biztosítja hogy nincs több elvesztett ügyfelünk!
Szerkesztőségünkben különessen fontos a hívások kezelése és irányítása. Mikor megoldást kerestünk nem is gondoltuk, hogy létezik számunkra tökéletes megoldás, ami a beépített Tele CRM rendszer volt.
Tevékenységünk nagyszámú bejövő hívást és érdeklődőt generál. Az automatikus híváskezelő rendszer tökéletesen vizsgázott. Megállta a helyét az állítás, nincs több elvesztett hívásunk – ügyfelünk!
Friss
Híreink
Hamarosan új weboldallal jelentkezünk. Beszélhetnénk a trendekről, melyeket követünk de az igazság az hogy az újítás egyetlen célja, hogy minél…