IP Telefonközpont alapfunkcióinak használata

Támogatás: +36 1 999 6363
Támogatás menü
Search
Generic filters
IP Telefonközpont alapfunkcióinak használata - IP-Telekom

IP Telefonközpont - Okos központ alapvető használata

Az alábbiakban az IP Telefonközpont alapfunkcióinak használatát ismerheted meg függetlenül a használt telefon készüléktől vagy klienstől. Ha konkrétan szeretnéd valamelyik telefon készülék vagy kliens használatát megismerni, akkor nézz körbe a Készülékek és Klienesek súgó kategóriában.

IP Telefonközpont alapfunkciók és használatuk

Így használd az IP Telefonközpont alapfunkciót

  • Bejövő hívás felvétele

    Bejövő hívás felvételéhez, a telefonkészülék / telefon kliens szoftver mellékelt használati utasítása szerint meg kell nyomni a hívás kezelő gombot, vagy fel kell venni a kagylót.

  • Hívás kezdeményezése

    A telefonkészülék / telefon kliens szoftver mellékelt használati utasítása szerint, tárcsázni kell, vagy tárcsázás után meg kell nyomni a hívás kezdeményező gombot. Külső vonal beválasztása nem szükséges, azt a telefonközpont elvégzi a tárcsázott telefonszám alapján.

  • Átkapcsolás

    Ha beszélni akarunk azzal, akihez kapcsolni akarjuk a vonalat:

    1, A *2 gombok egymás után történő megnyomásával indítjuk az átkapcsolást (a beszélgető partner ilyenkor tartásba kerül)
    2, Ezután megadjuk a kívánt mellék számát, ahova kapcsolni szeretnénk. Ezután beszélhetünk azzal a mellékkel ahova kapcsolni akarjuk a hívást.
    3, Az átkapcsolás befejezéséhez letesszük a telefon kagylót (vagy a hívás kezelő gombbal bontjuk a vonalat) megtörténik az átkapcsolás.

    Fontos: Ha a másik mellékkel történő beszélgetés alatt kiderül, hogy mégsem akarjuk átkapcsolni a hívást, akkor *0 gomb egymás után történő megnyomásával vissza tudjuk venni a hívást.

    Ha úgy akarunk átkapcsolni, hogy nem akarunk beszélni azzal, akihez kapcsolni akarjuk a vonalat:

    1, A *1 gombok egymás után történő megnyomásával indítjuk az átakapcsolást (a beszélgető partner tartásba kerül).
    2, Ezután megadjuk a kívánt mellék számát, ahová továbbítani szeretnénk a hívást.
    3, Az átkapcsolás befejezéséhez letesszük a telefon kagylót (vagy a hívás kezelő gombbal bontjuk a vonalat) megtörténik az átkapcsolás.

    Megjegyzés: Ebben az esetben nem lehet visszavenni a hívást.

  • Hívás átvétele

    Fontos: Hívást csak a velünk egy csoportban lévő mellékekről lehet átvenni

    A hívás átvételéhez nyomjuk meg egymás után a *8 gombokat.

    Megjegyzés: Ha a telefonon a # gomb megnyomásával azonnal kezdeményezhető a hívás, akkor javasoljuk a *8# tárcsázását a hívásátvétel meggyorsítására.

  • IP-Telekom Active Desktop (Telefonkönyv)

    Ez, a számítógép képernyőjén található Név és mellékszám lista ami alkalmas azonnali hívásra (ha aktív a szolgáltatás).

  • Indított, fogadott, nem fogadott hívások listája

    A telefon készülék / telefon kliens szoftver mellékelt használati utasítása szerinti gomb, gombok vagy menü segítségével lehet a listát megjeleníteni.

  • Hívás lista törlése

    A telefonkészülék / telefon kliens szoftver mellékelt használati utasítása szerint lehet a hívás listát törölni.

  • Mikrofon, hangszóró hangerejének állítása

    A telefonkészülék / telefon kliens szoftver mellékelt használati utasítása szerint lehet a hangerőt állítani.

  • Újrahívás (redial)

    A telefonkészülék / telefon kliens szoftver mellékelt használati utasítása szerint lehet újrahívást kezdeményezni.

  • Mellék hívása mobil adapteren keresztül

    Felhívjuk (tárcsázzuk) az országon belüli mobiladaptert.

    A tárcsahang után tárcsázzuk a kívánt melléket majd megnyomjuk a # gombot.

    Tipp: Ha el szeretnénk tárolni egy ilyen mellék hívását a mobiltelefonunkba azt úgy tehetjük meg, hogy a mobil adapter száma után egy “p”-t nyomunk, majd beadjuk azt amit tovább tárcsázni kell. Nokia telefonoknál a “p” a * gomb 3 egymás utáni megnyomására érhető el. Példa: +36201234567p20*01#

  • Hangfelvétel (X-lite)

    A telefon készülék / telefon kliens szoftver mellékelt használati utasítása szerint.

Csatlakozzon 687 elégedett ügyfelünkhöz. akik sikeres üzletet építenek az IP-Telefonközpont szolgáltatásunkkal, az Okos Telefonközpont és IP Portál segítségével.

Mindenre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! A csatlakozás kockázatmentes!

Csatlakozom az elégedett ügyfelekhez

15 éve  szolgáljuk ki céges partnereink teljes körű telekommunikációs igényeit a lehető legnagyobb szakmaisággal.

crossmenu