IP Portál használati útmutató

Támogatás: +36 1 999 6363
Támogatás menü
Search
Generic filters
IP Portál használati útmutató - IP-Telekom

IP Portál - Tele CRM Funkciói és kezelése

IP Telefonközpont rendszerünk IP Portál kezelő felületének kezelési ismertetője és bemutatása.

Belépés

  1. A böngészőben nyissuk meg a szerződés kötés után kapott URL-n a saját IP Portál belépési oldalt.
  2. Adjuk meg a felhasználó nevet és a jelszót és lépjünk be.

Tipp: Javasolt a Google Chrome böngésző használata a teljes kompatibilitáshoz.

Hívások - Funkciók

Hívások, üzenetek

Az IP Portálban minden hívás és üzenet (és a híváshoz tartozó összes információ), 1 sorban helyezkedik el. A hívásokat és az üzeneteket a sor elején lévő telefon és levél boríték ikonnal különböztetjük meg.

Minden hívási (üzenet) sor tartalmazza az adott híváshoz (üzenethez) tartozó összes információt (pl státuszt....).

Hívás információk

A hívások (üzenetek) számos információval és tulajdonsággal rendelkezhetnek:

  • Hívás dátuma
  • Hívó fél telefonszáma és neve
  • Hívott szám, ha több bejövő telefonszám van.
  • A hívást kezelő mellék, az aki a hívást nálunk fogadta.
  • Beszélgetés időtartama.
  • Beszélgetés címke (tag).
  • Megjegyzési mező.
  • Színkód.
  • Státuszok: a, Finished, answered = Fogadott és befejezett hívás (zöld) b, Finished missed = Nem-fogadott hívás (narancs) c, Finished callback in progress = Visszaíhvott nem-fogadott hívás (zöld csík jelzi a hívás korát).
fogadott, befejezett - sikeres hívás
fogadott, befejezett - sikeres hívás
nem-fogadott hívás
nem-fogadott hívás
IVR hívás folyamatban
IVR hívás folyamatban

Hívások kezelése

Hívás indítás, SMS küldés, Telefonkönyv

A fejlécben lévő "telefonszám" és "üzenet" mezők segítségével tudunk hívást indítani vagy üzenetet (SMS) küldeni.

hívás indítás, üzenet (sms) küldés, telefonkönyv
hívás indítás, üzenet (sms) küldés, telefonkönyv
  • Hívásindítás: Egyszerűen adjuk be a hívandó számot a "hívás mezőbe" és kagyló ikonnal indítsuk el a hívást.
  • Üzenet küldés (SMS): Az előzőekhez hasonlóan a "hívás mezőbe" adjuk be a számot ahova az üznetet küldjük, majd az "üzenet" mezőbe az üznetet, végül a boríték ikonnal küldjük el az üzenetet.
  • Telefonkönyv kezelése: A fejléc jobb sarkában a "telefon mappa" ikonra kattintással aktíválható a telefonkönyv ahol a kapcsolatokat és kontaktokat tudjuk értelem szerűen kezelni.

Bejövő hívások kezelése

A hívás kezelése a hívási sor segítségével valósítható meg.

Tipp: A hívás kezeléshez kattintsunk a bejövő hívás számára az adott sorban. A kattintás után megjelennek a kezelő ikonok, amikkel a következő funkciók érhetőek el:

Hívások kezelése
Hívások kezelése
  • Szám hívása. A hívó ikonra kattintás után a hívandó szám a fejlécbe másolódik, ezután lehet az előtte lévő telefon ikonnal a hívást elindítani.
  • SMS küldése: A híváshoz hasonlóan járunk el azzal, hogy az üzenet szövegét a hívószám alá a fejlécben meg kell adni.
  • Partner rögzítése a telefonkönyvbe.
  • Hívószámhoz tartozó további hívások listázása.
  • Nem-fogadott hívás visszahívása.

Hívás megjelölési és keresési lehetőségek

A hívásokat több módon is meg lehet jelölni a kereséshez és a könnyebb kezeléshez:

Hívás címkézése

A hívásokat címkékkel (tag) láthatjuk el. Ezekre a címkékre később rá is kereshetünk, így nem csak keresésre, megjelölésre hanem csoportosításra is tökéletesen alkalmas a címkézés.

Hívási megjegyzés (hozzáadása)

A hívásokhoz igény esetén megjegyzéseket lehet hozzáfűzni, ahova bármilyen fontos információ feljegyezhető, a hívás története így könnyen követhető.

Megjegyzés hozzáfűzése a híváshoz - hívási megjegyzés
Megjegyzés hozzáfűzése a híváshoz - hívási megjegyzés

Megjegyzés hozzáadásához a "hozzáadás" feliratra kell kattintani, majd a szerkesztő mezőbe megadni a megjegyzést. A zöld pipával véglegesíteni kell a megjegyzést, különben nem kerül mentésre.

Hívás színezés

A hívások színekkel jelölhetőek. Saját igényünk alapján saját színezési rendszer alakíthatunk ki. A színezés feltűnően kiemeli a listában a hívást, így a saját színezési rendszerrel könnyen és azonnal átlátható híváslista készíthető, ami a kezelhetőséget rendkívül segíti.

Hívások színezése - jelölés színnel
Hívások színezése - jelölés színnel

Színkód hozzáadásához a hívási sor jobb szélén az üres oszlopra kell kattintani, majd a felugró 6 színből kell választani.

Hívás keresés

A fejlécben lévő fekete sáv szöveg mezőjébe írt kifejezésre kereshetünk. A kulcsszó vagy címke megadása után a kereső (nagyító) ikonnal indíthatjuk a keresést. A találati listát több szempont alapján akár sorba is lehet rendezni.

Hívások keresése és szírése
Hívások keresése és szírése

Csatlakozzon 687 elégedett ügyfelünkhöz. akik sikeres üzletet építenek az IP-Telefonközpont szolgáltatásunkkal, az Okos Telefonközpont és IP Portál segítségével.

Mindenre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! A csatlakozás kockázatmentes!

Csatlakozom az elégedett ügyfelekhez

15 éve  szolgáljuk ki céges partnereink teljes körű telekommunikációs igényeit a lehető legnagyobb szakmaisággal.

crossmenu