Mi biztosítjuk, hogy Telekommunikációja, a valós igényei alapján úgy működjön, ahogy az szükséges!

Erre kíváncsi vagyok!

Végtelen bejövő vonal

Így sosem lesz cége foglalt, nincs elveszett hívás!

Automata ügyfél-tájékoztatás

Ügyfeleit automata tájékoztatja, nyitva-tartásáról, akcióiról.

Hangmenü (generátor) - IVR

Készítse el telefonos, IVR hangmenüjét, írásban.

Automata hívásirányítás

Minden hívás a megfelelő kollégához érkezik az automata hívási sorokkal.
Nézze meg hogyan lehet Telekommunikációját a leghatékonyabbá tenni.

rendszerszolgáltatások

Az IP-Telekom rendszere minden igényt kiszolgál. IP-Telefonközpont, Automata Telefonos aszisztens, ügyfélszolgálati rendszer, Call Center... elégedett ügyfelek, növekvő forgalom, kevesebb munka az eredmény, ha minket választ!

IP Telefonközpont

Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés. A hagyományos telefonközpontokkal szemben jóval gazdaságosabb üzemeltetés.

Ügyfélszolgálati rendszer

Bármilyen egyedi, speciális megoldás rövid időn belül és költséghatékonyan lefejleszthető a moduláris rendszernek köszönhetően.

IP Portál

Minden telefonhívás kezelése azonnal, valós időben. Bármilyen eszközön kezelhető vagy akár visszahallgatható híváslisták és Tele CRM az IP Portálon.

Telefonszolgáltatások

Költségcsökkentés a belföldi és a külföldi hívásoknál is. Lehetőség az akár ingyenes, internet alapú telefonhívások lebonyolítására.

Call Center Rendszer

Call Center és üzenetkezelő rendszer, valamint további kiegészítő modulok, melyek segítségével hatékony ügyfélszolgálat alakítható ki.

Virtuális központ

Nincs szükség technikai fejlesztésre, hardverre, vagy speciális tudású szakemberre. Nem kell programokat telepíteni.

Virtuális központ

Nincs szükség technikai fejlesztésre, hardverre, vagy speciális tudású szakemberre. Nem kell programokat telepíteni.

Virtuális központ

Nincs szükség technikai fejlesztésre, hardverre, vagy speciális tudású szakemberre. Nem kell programokat telepíteni.

Virtuális központ

Nincs szükség technikai fejlesztésre, hardverre, vagy speciális tudású szakemberre. Nem kell programokat telepíteni.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Jónás Rita
Otthon 24 - Lakberendezési, Otthon és stílusmagazin
Főszerkesztő
Szerkesztőségünkben különessen fontos a hívások kezelése és irányítása. Mikor megoldást kerestünk nem is gondoltuk, hogy létezik számunkra tökéletes megoldás, ami a beépített Tele CRM rendszer volt.
Lászlófalvy András
irat.hu
Vezető tanácsadó
Tevékenységünk nagyszámú bejövő hívást és érdeklődőt generál. Az automatikus híváskezelő rendszer tökéletesen vizsgázott. Megállta a helyét az állítás, nincs több elvesztett hívásunk – ügyfelünk!
Békési László
WebDizajn.hu
Ügyvezető

Csak régi alközpontunkat akartuk lecserélni. Az új IP telefonközpont mellett a beépített IP Portál felülettel olyan eszközt kaptunk ami biztosítja hogy nincs több elvesztett ügyfelünk!

Gyakori kérdések és válaszok


Össsze szedtük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat amit ügyfeleink kérdeztek tülünk.

Mitől jó egy telefönközpont, alközpont?

Az IP-telefonközpont a számítógépes hálózatokon, Interneten működő telefonrendszer központi eleme. Az IP-telefon rendszerek emellett fel vannak készítve, hogy hagyományos analóg, ISDN vonalakhoz, készülékekhez is kapcsolódjanak, valamit a mobil telefon is illeszthető hozzájuk.

Manapság, leggyakrabban az IP-telefonközpont egy felhő lapú szolgáltatás keretében használható, ez nagy mértékben egyszerűsíti az igénybevételét és az üzemeltetést.

Mik a legnépszerűbb alközponti szolgáltatások?

Az IP telefon ugyan olyan telefon mint bármi más, akár a régi analóg, vagy ISDN telefonok vagy akár a mostani mobiltelefonok. Az előző telefonokat a hálózathoz való csatlakozás eltérő módjai különböztetik meg. Míg a régi analóg és ISDN telefonok egy elkülönített, egyedi fizikai hálózaton azaz vezetéken kapcsolódtak a telefonközpontokhoz és a hálózathoz, addig az IP-telefon a meglévő informatikai hálózatot, illetve az Internetet használja ugyan erre. Ezek a számítógépes hálózatok leginkább un. Internet Protokollt (IP) használják, ebből ered az IP-telefon név.

Milyen hardver szükséges egy új IP-Telefönközponthoz?

Az OKOS Telefonközpont az igényeket magas szinten kielégítő telekommunikációs informatikai megoldás. A telefonhívásoknak nem csak fejlett irányítását, hanem a valós idejű megjelenítését, rendszerezését és ügyekké alakítását is lehetővé teszi.

Az OKOS Telefonközponttal könnyen létrehozható Call Center, ügyfélszolgálat, telefonos rendelési rendszer vagy ON-LINE rendszereket támogató telefonos megoldás, pl. integrált tudásbázis szolgáltatások.

Mennyi idő az új Okos Telefönközpont telepítése?

Az IP telefonálás és az IP Telefonközpont költsége 2 fő részre osztható. Az egyik az IP-telefon infrastruktúra ára a másik az hívásoké.
  1. Az infrastuktúra mivel meglévő, fejlett informatikai hálózatokon üzemel, ezért azonos vagy magasabb szolgáltatási színvonalú kiépítés mellett lényegesen olcsóbb lehet mint az ISDN vagy analóg telefonrendszerek. Az IP Telefonközpontok bővítése sokkal olcsóbb és elavulásuk esetén elég szoftver cserét végrehajtani, nem kell a régi rendszert teljes egészében cserélni. IP-telefonálásra használhatjuk bármilyen készülékünket, így akár az Internetre csatlakoztatott számítógépünket, tablet-ünket, de akár az mobil telefonunkat is. Ehhez csak egy ingyenes szoftverre van szükség.

  2. A telefonhívás ára ha egy a másik IP-telefon (központ) felé indul a hívás, akkor ingyenes. Ha egy hagyományos telefonszámot hívunk, akkor a telefonhívásunk nagyrészt az Interneten halad így lényegesen olcsóbb lesz a hívás ára, mint a hagyományos telefonhívás. Ennek oka egyszerű, a hívás sokkal kevesebb telefontársaság hálózatát fogja igénybe venni ettől lesz olcsóbb.

Le kell-e cserélnem a régi telefonközpontomat?

Ha valaki szeretné bővítheti telefonközpontját, bővítheti IP-Telefonközponttal anélkül, hogy a régit kidobná. Az IP-telefon központ rugalmasan ki tudja egészíteni a hagyományos telefonközpontokat. A hagyományos telefonközpont elavulása után az IP-Telefonközpont teljes mértékben helyettesítheti a régit.

Milyen plusz szolgáltatásokat ad az IP telefon a hagyományossal szemben?

Az IP-telefonközpontok minden szolgáltatást és funkciót biztosítanak amit a hagyományos telefonközpontok is. Ezen felül szinte megszámlálhatatlan plusz szolgáltatást tudnak nyújtani, pl.:
  • Az IP-telefon, a beszélgetések mellett videotelefonálásra SMS-re is használható.
  • Az IP-telefonközpont tartalmazhat személyre szabott vagy központi telefonkönyveket. A bejegyzések tetszés szerint akár meg is oszthatóak.
  • Az IP telefonközponttal komplett un. beválasztós és interaktív telefonos menürendszerek alakíthatók ki. Ilyen a kezelő nélküli mellék beválasztás vagy információs rendszer kialakítása.
  • Az IP-telefon szabványa nyílt, így a használt telefonoknál nincs gyártói megkötés. Szabadon lehet kiválasztani a használni kívánt készülékeket hardvereket.
  • Az IP-telefonnal könnyen alakítható ki virtuális iroda. A virtuális irodából (ami akár a lakásunk is lehet) plusz költségek nélkül úgy telefonálhatunk mintha a tényleges irodánkban lennénk.
  • Több telephelyes cégek telefonjai úgy üzemelhetnek, mintha egy helyen lennének.

Mi a SIP protokol?

Az elektronikus levelezés és az Internet elterjedésekor a helyzet nagyon hasonló volt a IP telefonhoz. Több egymástól független világháló és egymástól független levelezési rendszer fejlődött ki amik egymással nem tudtak kommunikálni. Most ilyen hálózatok a Skype vagy net2phone, amik zártak más hálózatok felől. Az IP telefon fejlődése során felismerték, hogy előbb utóbb itt is szükség lesz egy egységes telefonálási szabványra, ami bármelyik felhasználót könnyedén bevonhatja a telefonálásba és biztosítja az átjárhatóságot a telefonhálózatok között.

A SIP protokol segítségével egy telefonhálózaton keresztül hasonlóan hívhatjuk a másikat mint ahogyan elektronikus levelet küldünk sőt a telefonszám is hasonló mint egy e-mail cím.

Pl.: személyné[email protected]égnév.hu Mivel nem könnyű betűket beütni a telefonunkon, ezért minden címnek van egy számszerű változata is. Ahogyan az elektronikus leveleinket is sok helyről olvashatjuk itt is lehetőségünk van, hogy a telefonszámunkon bárhol felhívhatók legyünk a világban. A SIP protokoll az IP telefonálás nyílt szabványú protokollja, így azt bárki felhasználhatja termékeibe és csatlakozhat a hálózatba.

Mik a legfontosabb előnyei és szolgáltatásai az általunk kiépített Okos Telefonközpontoknak?

Legfontosabb szolgáltatások a következők:
  • Fejlett automata hívásirányítás
  • TeleCRM felület vizuális híváskezeléshez
  • Integrált szolgáltatások: e-mail, SMS,  rendelés kezelés, ügyfélszolgálat, tudásbázis, külső ERP és CRM rendszerek
  • Fogadott vonalak típusa: analóg telefon, ISDN, GSM, SIP, H323
  • Mellékek típusa: hagyományos analóg telefon, asztali IP-telefon, vezeték nélküli telefonok, mobil telefon
  • Üzenet e-mail-ben
  • Hangmenü
  • Konferencia beszélgetés
  • Operátor panel, mellékfoglaltság jelző
  • Call management support, TAPI integráció
  • LDAP integráció
  • Távoli telephelyek rendszerbe kötése

Csatlakozzon 687 elégedett ügyfelünkhöz. akik sikeres üzletet építenek az IP-Telefonközpont szolgáltatásunkkal, az Okos Telefonközpont és IP Portál segítségével.

Mindenre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! A csatlakozás kockázatmentes!

Csatlakozom az elégedett ügyfelekhez

15 éve  szolgáljuk ki céges partnereink teljes körű telekommunikációs igényeit a lehető legnagyobb szakmaisággal.

magic-wandphone-handsetphonescreenlaptop-phonebubbleselectcrossmenu